IMAGE پیش بینی میان مدت (یک ماهه) هفته اول تا سوم بهمن ۱۴۰۰
سه شنبه, 28 دی 1400
هر چند بارش های دی ماه 1400 در شهر آبسرد چنگی به دل نزد و... ادامه مطلب ...
IMAGE حکمرانی سرما در آخرین روزهای دیماه
سه شنبه, 28 دی 1400
همانگونه که در گزارش قبلی هواشناسی نیز به اطلاع... ادامه مطلب ...
IMAGE شروع موج جدید بارش ها از امشب/هفته چهارم دی ماه، هفته سرد و پر بارش
پنج شنبه, 23 دی 1400
تقریباً پس از یک هفته نسبتاً خشک و بی بارش بتدریج از... ادامه مطلب ...
IMAGE اردلانی رفت، حیدری آمد/انتصاب سرپرست جدید مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان دماوند
پنج شنبه, 23 دی 1400
عصر روز چهارشنبه 22 دی ماه 1400 با حضور دادستان شهرستان... ادامه مطلب ...
IMAGE ایمن سازی جاده مرگ،شاید وقتی دیگر...!
یکشنبه, 19 دی 1400
جاده آبسرد - ایوانکی بدون شک بدترین و خطرناکترین محور... ادامه مطلب ...
IMAGE اعلام برنامه مراسم تشییع و تدفین پیکرهای مطهر دو شهید گمنام در شهر آبسرد
چهارشنبه, 15 دی 1400
مراسم تشییع پیکرهای مطهر دو تن از شهدای گمنام جنگ... ادامه مطلب ...
IMAGE پایان دور اول بارش های زمستانی 1400 ار انتهای هفته/وقفه یک هفته ای در بارش ها
یکشنبه, 12 دی 1400
ظاهراً طلسم کم بارشی آبسرد به این زودی ها شکستنی نیست و... ادامه مطلب ...
IMAGE خیز اومیکرون از سمت جنوب
یکشنبه, 12 دی 1400
دامنه مناطق آلوده به سویه امیکرون ویروس کرونا در کشور... ادامه مطلب ...
IMAGE رضا طاهرخانی به‌عنوان سرپرست فرمانداری دماوند معارفه شد
شنبه, 11 دی 1400
آیین تودیع و معارفه سرپرست فرمانداری دماوند با حضور... ادامه مطلب ...

مجوز زیست محیطی ساخت مترو تهران - پردیس صادر شد

مجوز زیست محیطی ساخت مترو تهران - پردیس صادر شد

نامه موافقت‌ سازمان حفاظت محیط زیست با اجرای طرح قطار برقی تهران - پردیس به تاریخ ۲۲ تیرماه سال ۱۴۰۰ خطاب به وزیر راه و شهرسازی صادر شد.

با توجه به عبور بخش هایی از خط متروی تهران - پردیس از منطقه حفاظت شده جاجرود و پارک ملی خجیر و لزوم اخذ مجوزهای قانونی از سازمان حفاظت محیط زیست این مجوز از سوی آن سازمان برای وزارت راه و شهرسازی صادر گردید.
خط متروی تهران-پردیس با طول حدود 24 کیلومتر ایستگاه جشنواره در شرق شهر تهران را به شهر جدید پردیس متصل نموده و علاوه بر سرویس دهی به شهرستان‌های شمال شرق استان تهران شامل بومهن، رودهن، دماوند و فیروزکوه، می‌تواند مورد استفاده مسافران ورودی از استان‌های گلستان و مازندران نیز قرار گیرد به نحوی که آنان این امکان را خواهند داشت تا خودرو خود را در مجتمع ایستگاهی که در کنار دومین ایستگاه مترو در محدوده بومهن ساخته خواهد شد، پارک کنند و با استفاده از مترو به سایر نقاط تهران دسترسی پیدا کند.

بیشتر طول این خط مترو بصورت پل و تونل بوده و تقریباً در مسیر احداث هیچ معارضی وجود ندارد و تقریباً هزینه های تملک و رفع معارض در این پروژه بسیار اندک می باشد.