IMAGE تداوم کم بارشی پائیزه در شهر آبسرد/تا اواسط آبان ماه خبری از بارش های گسترده نیست
جمعه, 02 آبان 1399
همانطور که قبلاً پیش بینی شده بود پائیز امسال تحت... ادامه مطلب ...
IMAGE سارقان اماکن خصوصی آبسرد با 20 فقره سرقت در دام‌ پلیس
جمعه, 02 آبان 1399
«سرهنگ فاضلی» فرمانده انتظامي شهرستان دماونددر گفتگو... ادامه مطلب ...
IMAGE استیضاح روحانی/ثمر بخش یا بی ثمر
دوشنبه, 28 مهر 1399
روز گذشته سید احمد رسولی نژاد نماینده اصولگرای حوزه... ادامه مطلب ...
IMAGE بازار املاک شهرستان دماوند عرصه برخورد مشاورین املاک بومی و تهرانی
دوشنبه, 21 مهر 1399
حالا بازار املاک در شهرستان دماوند و بویژه شهرهای... ادامه مطلب ...
IMAGE کرونا در آبسرد/وضعیت فوق قرمز
دوشنبه, 21 مهر 1399
در سایه بی توجهی مردم و مسئولان گسترش بیماری کرونا بر... ادامه مطلب ...
IMAGE خداحافظ استاد
شنبه, 19 مهر 1399
خسروی آواز ایران،استاد محمدرضا شجریان بعد از تحمل چند... ادامه مطلب ...
IMAGE پایان بارش های پائیزی تا اطلاع ثانوی
شنبه, 12 مهر 1399
بعد از یک هفته بسیار پر بارش و پر برکت همانطور که پیش... ادامه مطلب ...
IMAGE بحران گاز مایع در دماوند/چه کسی مسبب این کمبود است
شنبه, 12 مهر 1399
بتدریج با ورود به فصل پائیز و سرد شدن هوا نیاز عمومی به... ادامه مطلب ...
IMAGE ورود مجلس به موضوع حق الزحمه مشاورین املاک
شنبه, 12 مهر 1399
نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس با بیان " حق الزحمه... ادامه مطلب ...

دفتر خدمات امور مشترکین برق آبسرد هم جمع شد/آبسرد کمرنگ می شود

دفتر خدمات امور مشترکین برق آبسرد هم جمع شد/آبسرد کمرنگ می شود

اول شعبه آبسرد بانک تجارت جمع شد و حالا هم دفتر خدمات امور مشترکین اداره برق...!
ظاهراً آبسرد در حال پسرفت و کمرنگ شدن است و بزودی با همت مسئولان محترم دماوندی سایر ادارات آبسرد هم جمع می گردند تا آبسرد هم قربانی توسعه بی حد و حصر دماوند و گیلاوند گردد.
البته مدت ها بود که کسی در اداره برق آبسرد جوابگوی مردم نبود و کلیه مراجعین به سمت اداره برق دماوند هدایت می شدند ولی حداقل دلمان خوش بود که اداره برق آبسرد دفتری به نام خدمات امور مشترکین دارد و امیدی به آینده بهتر و توسعه بیشتر شهر آبسرد بود.
بر همین اساس و به گزارش کانال تلگرامی پایگاه خبری ستاک پرس، جواد خاکساری عضو شورای اسلامی شهر آبسرد در مصاحبه ای با این پایگاه خبری اظهار کرد: مدتی است که شهروندان برای دریافت خدمات مشترکین اداره برق می بایست به دماوند مراجعه کنند؛ با توجه به شرایط حساس فعلی باید با وسیله نقلیه عمومی رفت و آمد صورت پذیرد که حجم مراجعه را افزایش می دهد.

خاکساری در ادامه گفت : در عرصه خدمات رسانی مطلوب به شهروندان و ایجاد رضایتمندی عمومی کافی است که رضای خداوند را سرلوحه خود قرار دهیم، در این ایام که شیوع ویروس کرونا تمام جنبه های زندگی اجتماعی و اقتصادی مردم را تحت تاثیر خود قرار داده، کم توجهی و سهل انگاری در برخی ادارات می‌تواند تبعات غیر قابل جبرانی را به دنبال داشته باشد، لذا در این راستا وظیفه خود دانسته به چند مورد از اعتراضات مردمی در برخی ادارات اشاره کنم، شاید که باعث مرتفع گردیدن مشکل این عزیزان و یا مرهمی بر زخم ایشان گردد، از جمله این مشکلات، عدم دسترسی آسان شهروندان آبسردی به واحدهای خدمات رسان در اداره برق شهرستان دماوند است.
وی ادامه داد: شهر آبسرد با جمعیتی بالغ بر ۱۱ هزار نفر بجز افراد حاضر در حریم شهر و اتباع در ۱۶ کیلومتری شهر دماوند واقع شده که در شرایط کنونی ضرورت رعایت فاصله اجتماعی ایجاب می‌کند که از ترددهای غیرضروری شهروندان تا حد امکان جلوگیری به عمل آید، این در حالی است که مردم برای دریافت کمترین خدمات می بایست به اداره برق دماوند مراجعه نمایند.
عضو شورای شهر آبسرد گفت : امیدوارم مسئولین شهرستانی با تدبیر و برنامه‌ریزی مناسب شرایط بهره‌مندی خدمات مطلوبتری را در مرکز آبسرد مهیا سازند نه اینکه دنبال جمع آوری همین حداقل ها باشند.
این مقام مسئول در ادامه بیان ‌کرد : در خصوص نصب تیر برق و ارائه کنتور در برخی نقاط در محدوده خدماتی شهر موضوع بسیار پیچیده تر است، انتظار می‌رود در سایر بخش ها بیشتر مراعات حال مردم را داشته باشیم.
خاکساری در ادامه به نحوه خدمات دهی در حوزه گاز پرداخت و اشاره کرد : عدم تعامل با نهاد مردمی شورا و عدم توجه به نیازهای مردمی اخیرا شاهد موارد نارضایتی مشابه در حوزه گاز هستیم و شهروندان با مراجعه به شورا اذعان می نمایند زمانی که پاسخ استعلام را به اداره گاز می بریم میگویند که چرا کلمه محدوده ی خدماتی ذکر شده و یا چرا گفته شده ملک در حریم واقع شده بروید این کلمات را از جایی که پاسخ را آورده اید اصلاح کنند!! سوال؟؟ چرا پس استعلام کرده اید که ملک در کجا واقع شده است، حتی در محدوده خدماتی شهر با درخواست تعدادی از شهروندان بعد از گذشت حدود هشت ماه از تقاضا و طی نمودن روال اداری هنوز حتی از تشکیل پرونده دریافت اشتراک خودداری می کنند، آیا ارائه این چنین خدماتی در حوزه شهری شایسته مردم است، اگر هست که هیچ ، ولی اگر خدمات باید مطلوب‌تر باشد پس چرا کسی پاسخگو نیست.
وی در پایان خاطر نشان کرد : امیدوارم مسئولین گرانقدر با اندک توجه و پیگیری مناسب در رفع این‌گونه کاستی‌ها قدم برداشته و در ارائه خدمات مطلوب به شهروندان خدمت به خلق را شیوه خود قرار دهند.